вторник, 6 декабря 2016 г.

Краєзнавча арт-прогулянка

Майже у кожного з нас була така думка у голові: «Хочу подорожувати. Хочу побачити море, гори, інше небо, краєвид – хочу бачити у своїх очах усе те, чого потребує моя душа».
Особисто до мене така думка приходить, коли я читаю нову книгу, пізнаю нову казкову історію, навіть, якщо жанр книги далеко не фентезі, а, наприклад, історична повість.
Але, я зрозуміла, що книга – далеко не все, що може надихнути людину до бажання подорожувати, щоб побачити новий світ. Як же нам уявити той чарівний світ, який ми хочемо бачити? Хто допоможе нам побачити це місце, знаючи точно де воно? Чи, може, щось нам повинне допомогти? Так… Картини.
Я завжди мріяла, аби у моїй кімнаті на стіні висіла справжня картина якогось пейзажу, бажано, морського. Так, ми живемо у морському краї, тому, я люблю море. Та просто написати картину не так вже й легко. Треба вміти відчувати той пейзаж, який змальовуєш або уявляєш. Це справжній дар.
Я люблю свій рідний край, та ще більше, я люблю людей, які «творять» пейзажі мого рідного краю на полотні. Знали б ви, скільки талановитих художників живе у нашому рідному місті Миколаїв! Дух захоплює! Якби не вони, я б не дізналася наскільки гарно може бути, наприклад, на Кінбунській косі.
Працівники бібліотеки-філіалу для юнацтва запросили всіх бажаючих відвідати музей та поринути у той незвичний світ картин. Тож,  я  разом із своїми друзями вирушила до музею Верещагіна. Взагалі-то, я не люблю музеї. Вони асоціюються в мене з якимись нудними, абсолютно незрозумілими для мене історичними подіями, тощо. Але те, що я побачила у музеї Верещагіна – зовсім інше. Так, я була на Кінбурні, колись давно, мені було рочків зо п’ять. Та тоді для мене навколишня краса не мала ніякого значення. Після того я там не була жодного разу.
Наші миколаївські творці показали, як можна побачити це живописне місце з зовсім іншого боку. Найкращого.
Скажу наостанок: «Дякую вам за те, що допомагаєте людям бачити прекрасне у найпростіших речах».
Текст писала: Тетяна Момот, активна читачка нашої бібліотеки, креативна, талановита та просто неперевершена дівчина!

P.S. Наша молодь творча, активна та всебічно розвинена. І ми цим пишаємось! Кожна дитина - це не лише читач нашої бібліотеки, цей наш близький друг. І з такими друзями хочеться проводити більше цікавого та корисного часу. І хоча правилами музею не дозволено фотографуватись, нам всеж вдалось зробити кілька світлин на згадку!

Комментариев нет:

Отправить комментарий